merka merka .

merka

توليد جوراب

توليد جوراب ، جوراب يكي از پوشاك مهم براي هر فردي است كه از قدمتي ديرينه برخوردار است. امروزه توليد جوراب يك صنعت بسيار بزرگ به شمار مي‌آيد كه در آن توليد جوراب ها به صورت تخصصي تر صورت مي گيرد. به گونه اي كه براي ورزش، مدرسه، خواب، بازي كردن، كارهاي صنعتي، كار كردن و غيره انواع مختلفي از جوراب ها توليد شده و به بازار عرضه مي شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۶:۱۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

از چه سني بايد به بچه ها آموزش دهيم كه عذرخواهي كنند؟

اگر كودك شما با برادرش دعوا كرده است، اسباب بازي دوستش را برداشته است يا شما را با اسم بدي صدا كرده است، آيا بايد او را وادار به عذرخواهي كنيد؟ اكثر والدين سعي مي كنند عذرخواهي كردن را به كودك خود آموزش دهند زيرا فكر مي كنند اين مناسب ترين راه براي جبران كار اشتباهي است كه انجام داده اند. وادار كردن كودكي كه تمايلي به عذرخواهي ندارد، ايده خوبي نيست.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۵:۰۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

لوله برق چيست ؟

لوله برق ، آيا مي دانيد لوله برق چيست؟ در تعريف لوله برق بايد گفت كه در زبان انگليسي اين لوله به كاندوئيت معروف مي باشد. كاندوئيت در واقع به معناي كانال بوده و به معني مجرا و معبر است. در كشورهاي غربي اين لوله ها چه به صورت فلز و چه به صورت غير فلز با نام كاندوئيت شناخته مي‌شوند. ولي در بازار كشور ما منظور از لوله كاندوئيت در واقع همان لوله هاي سه متري است كه دو سر جدار نازك دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۴:۴۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

به اوضاع اقتصادي خانواده سروسامان دهيد

دخل و خرجمان به هم نمي‌خورد، هميشه هشتمان گرو نه‌مان است، آرزوي همه چيز به دلمان مانده، وسط ماه كفگيرمان به ته ديگ مي‌خورد، حقوقمان فقط كفاف چيپس و پفك بچه‌ها را مي‌دهد، نمي‌دانم انگار كف دستش سوراخ است تا پول مي‌گيرد غيب مي‌شود، حقوق كارمندي كه فقط رفع گدايي است و...

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۲:۳۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)