merka merka .

merka

بهترین ادکلن و عطر مردانه تحریک‌کننده

مایکل کورس Michael Kors for Men بهترین ادکلن مردانه تحریک‌کننده

با زن موردعلاقه‌تان تنها یک‌قدم فاصله‌دارید؛ و آن یک‌قدم فاصله شما تا این ادکلن می‌باشد! پس‌ازاین ادکلن استفاده کنید تا بوی تندوتیز رازیانه و گشنیز توجه همه را به شما جلب نماید.

در ادامه نیز نت‌های میانی از سرزده وارد می‌شوند تا با بوی گرو نیمه شیرینی که دارند شمارا دوست‌داشتنی‌تر جلوه دهند. این احساس خوب جذابیت را شما و هرکسی که این ادکلن خوشبو را استشمام کند خواهد داشت.

این ادکلن جزو ادکلن های مردانه تحریک‌کننده می‌باشد که می‌توانید در فصول سرد سال از آن استفاده نموده و احساس گرما را در دل برف تجربه نمایید.

 

ادکلن مردانه تحریک‌کننده CURVE by Liz Claiborne

این ادکلن به‌غایت خوشبو با بوی میوه‌ای‌اش طراحی‌شده تا شما در خاص‌تر از همیشه نشان دهد. اگر قصد دارید در یک مهمانی خاص و طولانی شرکت کنید استفاده از این ادکلن را در لیست اولویت‌های خود قرار دهید.

 

عطر و ادکلن تحریک‌کننده گس مدل Guess Seductive Homme

اگر حس می‌کنید انرژی و هیجان شما کم شده است از این ادکلن بسیار انرژی‌بخش استفاده کنید. پس از استفاده به‌سرعت متوجه بوی خوش و احساس بی‌نظیر انرژی‌خواهید شد.

نت‌های اولیه ادکلن Guess Seductive Homme که هل، پرتقال ماندارین و فلفل صورتی هستند نیاز شمارا از هرگونه ادوکلن دیگری به پایان می‌رسانند؛ زیرا به‌اندازه کافی عالی هستند و احساسات فوق‌العاده خوب به‌علاوه بوی بی‌نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورند.

نت‌های میانی که شامل علف وتیور، برگ بنفشه و گل ارکیده می‌باشند حس قدرت را به شما اعطا می‌کنند؛ حسی که برای یک روز طولانی کاری به آن نیاز دارید. نت‌های پایانی نیز از راه می‌رسند تا برای شما بوی خوش مشک، عنبر، گیاه پاترولی و چوب صندل را به ارمغان آورند. این بوها حس آرامش و خوشحالی شیرینی را با خود به دنبال دارند. حسی که حالاها از داشتن آن خسته نمی‌شوید.

 

ادو تویلت مردانه پاکو رابان مدل 1 Million بهترین ادکلن تحریک‌کننده

این ادکلن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پاییز و زمستان می‌باشد. تا با رایحه دل انگیزش گرمابخش شما در سردترین روزهای سال گردد. این ادکلن همچنین بهترین ادکلن مردانه تحریک‌کننده نیز شناخته می‌شود.

نت‌های اولیه این محصول پرطرفدار و پرفروش شامل گریپ‌فروت، نعناع و پرتقال خونی می‌باشند. وهای خوشی که هرگز از استشمام آن‌ها خسته نخواهید شد. نت‌های میانی نیز شامل گل رز، دارچین و ادویه می‌باشند. استشمام این بوها باعث می‌شود انرژی مثبتی بسیار زیادی به سمت شما هجوم آورد.

در ادامه نت‌های پایانی از راه می‌رسند تا شمارا به دنیای ناشناخته‌ها ببرند. این نت‌ها شامل ترکیب چرم، چوب‌های جنگلی، گیاه پاترولی و عنبر می‌باشند. این بوهای خوش موجب پدید آمدن احساس اعتمادبه‌نفس بالا در شما خواهند شد.

میزان ماندگاری و پخش بوی این ادکلن نیز خوب بوده و به‌اندازه‌ای می‌باشد که یک روز لذت‌بخش را با آن سر کنید.

منبع: https://cutt.ly/pryDqEq

 

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۱:۳۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)