merka merka .

merka

خودرو سورنتو

خودرو سورنتو

خودرو سورنتو توسط شرکت خودروسازی کیا کره جنوبی تولید می شود. این خودرو از سال ۲۰۰۳ تولید می شود. تا کنون نسل های مختلفی از خودرو سورنتو تولید شده است. سورنتو نوعی ماشین لوکس به حساب می آید. دارای طراحی بی نظیری است این خودرو در سال ۲۰۰۳ میلادی به عنوان جایگزین خودروی اسپرتیج معرفی شد. سورنتو خودرویی شاسی بلند به حساب می آید. در ادامه به توضیح سیستم دوربین 360 درجه سورنتو میپردازیم.

دوربین 360 درجه سورنتو

با نصب آپشن‌های خوب، بهترین امکانات را برای ماشینتان تهیه کنید. مثلاً شما با نصب دوربین 360 درجه سورنتو قادر خواهید بود ناحیه اطراف ماشین را در تلفن همراه هوشمندتان مشاهده کنید. سیستم دوربین 360 درجه سورنتو علاوه بر این قابلیت، امکانات بسیاری را برای شما ایجاد می‌کند که از استفاده از آن‌ها لذت خواهید برد. ادامه متن را مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری درباره این سیستم بدست آورید. جدای از این‌که فنّاوری دوربین 360 درجه خودرو سورنتو ، باعث ارتقاء دوربین‌های مورد استفاده در صنایع ماشین‌سازی بوده است از یک کامپیوتر مرکزی، یک نرم‌افزار خاص و چهار عدد دوربین تشکیل شده است. بدین وسیله، با همکاری این اجزا، یک نمای 360 درجه (تصویر 360 درجه) از ناحیه اطراف ماشین ساخته شده و در معرض دید راننده قرار داده می‌شود که کنترل و تسلط راننده را چند برابر خواهد کرد بنابراین احتمال برخورد را نیز کاهش می‌دهد. خرید-سنسور-360-درجه-سورنتو-با-بالاترین-کیفیت

خرید دوربین 360 درجه سورنتو | نصب دوربین 360 درجه سورنتو

مشتری پیش از خرید همیشه جستجوی خوبی انجام می دهد تا محصول مورد نظر خود را بشناسد. در این مطلب می توانید به خوبی با مشخصات دوربین 360 درجه سورنتو آشنا شوید. بنابراین اگر پس از بررسی‌های لازم خواستید این آپشن را بخرید، توصیه می شود بعلت کیفیت و قیمت مناسب، از سایت گندم کار دی وی دی اقدام به خرید دوربین 360 درجه سورنتو نمایید. گندم کار دی وی دی دارای چندین ساله‌ سابقه می باشد و در این راه دانش فنی و اقتصادی بسیار خوبی کسب کرده و همواره تصمیم دارد بهترین خدمات و قیمت‌ها را به مشتریان خود ارائه کند تا رضایت و اعتماد مشتری برایش به ارمغان بیاید. در واقع بهتر است بگوئیم گندم کار دی وی دی حاضر است برای بدست آوردن رضایت و اعتماد مشتری، هزینه کند. بنابراین با اطمینان از این که بهترین خدمات و قیمت دوربین 360 درجه خودرو سورنتو را دریافت خواهید کرد اقدام به خرید نمایید.

رادار نقطه کور سورنتو (BLIND SPOT INFORMATION SYSTEM):

تکنیک های مورد استفاده برای تشخیص نقاط کور از فناوری‌های کلیدی هستند که با بهره گیری از تکنولوژی های دیگری که وجود دارند، دید 360 درجه برای راننده فراهم می کنند. دید 360 درجه بدون توجه به سرعت اتومبیل، به راننده کمک می کند. یکی از آپشن های اتومبیل های مدرن امروزی، رادار نقطه کور می باشد. این آپشن جهت ممانعت از برخورد و تصادف و البته اشراف کامل براطراف اتومبیل، بر روی ماشین نصب می شود که در ادامه روش کار این سیستم را بررسی خواهیم کرد. در هنگام رانندگی، اشراف داشتن و کنترل کامل خودرو برای رانندگان اهمیت بسیاری دارد. زمانی که وی قصد دارد تغییر مسیر دهد و از لاینی به لاین دیگر برود نیازمند تجهیزات است. حتی اگر بهترین و دقیقترین آینه را هم در اتومبیلتان دارید باز هم به تمام نقاط کور ماشین اشراف و تسلط کافی نخواهید داشت. از زمانی که سیستم رادار نقطه کور روی خودروها نصب می شود راننده ها قادرند با خاطری آسوده تغییر مسیر دهند و امکان بهترین تصمیم گیری نیز برای شما میسر می باشد. چنین سیستمی به راننده کمک خواهد کرد تا از وجود اتومبیل و یا موانع دیگر در اطراف ماشینتان اطلاع پیدا کنید. معمولاً سیستم رادار نقطه کور سورنتو دارای راداری در گوشه های عقب خودرو و همچنین لامپ هشدار دهنده ای در آینه‌های بغل ماشین می باشد و در حین رانندگی هشدارهایی را که لازم باشد با لامپ هشدار دهنده با رنگ زرد و یا قرمر به راننده اعلام می کند. رادار نقطه کور سورنتو به راحتی خواهد توانست از برخوردها و تصادفات زیادی ممانعت نماید. هنگامی که یک ماشین و یا هر شیئ مانع دیگری وارد میدان دید این رادار در ابعاد 9.5 متر در 3 متر بشود رادار نصب شده در عقب ماشین، وجود مانع را تشخیص می دهد و با لامپ هشدار دهنده مذکور در بالا، به راننده هشدار می دهد. البته برای هشدار دادن، روش های دیگری شامل ویبراتور صندلی و بوق هشدار نیز وجود دارند. این سیستم، اخیراً توسط کمپانی ولوو در بازار آمد.

مزایای رادار نقطه کور سورنتو

بدین ترتیب اطلاعاتی برای راننده فراهم می‌شود که مزایای آن بدین صورت می‌باشند: آگاهی راننده از وجود ماشین‌ها و سایر موانع در اطراف ماشین، تسهیل تغییر مسیر و جابجا شدن بین لاین ها، آسان کردن و افزایش بازده تصمیم‌گیری (در برخی از شرایط رانندگی، تصمیم‌گیری بسیار دشوار می‌شود که با این اطلاعات، آسان‌تر می‌شود)، ایجاد دید کافی در نقاط کور (فراهم کردن اطلاعات کافی)، جلوگیری بهتر از تصادفات و برخوردها با موانع، کاهش خطرات خسارت‌ها برای اتومبیل.

خرید-پدل-شیفتر-سورنتو-با-بهترین-کیفیت-و-قیمت پدل شیفتر سورنتو

پدل شیفتر سورنتو دو دکمه دارد یکی برای کمتر کردن و دیگری برای بیشتر کردن دنده بکار می‌روند و در پشت فرمان واقع شده‌اند. اگر هردو دکمه یا پدل را همزمان بگیرید دنده خلاص خواهد شد. با پیشرفت‌هایی که مشاهده می‌شود می‌توان روزی را تصور کرد که گیربکس‌های دستی درست مانند نوارهای کاست، به کلی کاربرد خود را از دست بدهند و به تاریخ بپیوندند. گیربکس‌های خودکار نیز همزمان با پیشرفت دانش و فناوری، مدرن‌تر شده و قابلیت اطمینان آن‌ها نیز بیشتر شده است. به همین منوال نقاط ضعفشان به تدریج برطرف شده و بر مزیت‌های آن‌ها افزوده شده است. DCT (گیربکس با کلاچ دوگانه) و CVT (گیربکس متغیر پیوسته) دو نوع مختلف گیربکس‌های خودکار هستند که CVT ها با این که در اوج تکنولوژی قرار دارند بسیار ساده بوده و کارایی بسیاری دارند. البته CVT خسته کننده است زیرا در این نوع گیربکس، دنده در دور موتور خاصی عوض می‌شود برای برطرف کردن این عیب برخی از شرکت‌ها برای CVT ها امکان عوض کردن دستی دنده را هم گذاشته‌اند. تعویض دستی در نوع CVT با اهرم‌های واقع در پشت فرمان انجام خواهد شد که به نام پدل شیفتر (Paddle Shifter) شناخته می‌شوند. با پدل شیفتر سورنتو در هر دور موتوری که مایل باشید می‌توانید دنده را عوض کنید. کار DCT ها به مقدار زیادی مشابه گیربکس‌های دستی می‌باشد. در گیربکس DCT دو کلاچ و چرخ دنده‌ها به‌صورت هیدرولیکی باهم درگیر می‌باشند. با تجهیز گیربکس DCT به پدل شیفتر سورنتو و تنظیم وضعیت به Manual می‌توان دقیقاً مشابه یک گیربکس دستی معمولی با آن کار کرد.

نکته ای درباره افت ولتاژ ورودی گیربکس در رابطه با پدل شیفتر سورنتو

توجه داشته باشید پدل شیفتر بر روی خودروهایی نصب می‌شود که با سیستم برق مولتی پلکس طراحی گشته‌اند و به گرفتن برق اضافه از باتری بسیار حساس می‌باشند. در صورتی که به هر دلیلی مثل نصب سیستم های صوتی و navigation و … انشعاب نادرستی گرفته شود باعث افت ولتاژ ورودی گیربکس خواهد شد که منجر به ایجاد اختلال در سیستم پدل شیفتر می‌شود و حتی می تواند باعث خرابی آن نیز بشود. حتی شاید خود گیربکس را نیز خراب کند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۰:۴۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)