merka merka .

merka

تاثیر هاست در سئو

هاست سئو چیست؟ اگر تا به حال به قصد خرید هاست، وب سایت های هاستینگ را به خوبی گشته باشید، به احتمال زیاد با نام هاست سئو یا هاست مخصوص سئو برخورد کرده اید. هاست ها انواع مختلفی دارند و با اسامی متنوعی شناخته می‌شوند. برای مثال هاست لینوکس ایران یا هاست دایرکت ادمین نمونه هایی از هاست های شناخته شده بازار هستند اما مسئله ای که ما می‌خواهیم در مورد آن بدانیم، هاست سئو است. هاست سئو یا هاست مخصوص سئو، هاستی است که برای میزبانی سایت هایی که نیاز به سئو شدن دارند، استفاده می‌شود. هاست سئو مشخصات ویژه ای دارد که آن را از هاست معمولی متمایز می‌کند چرا که سایتی که بر روی هاست سئو میزبانی ‌می‌شود باید بسیار سریع و امن باشد، پشتیبانی ۲۴ ساعته به همراه داشته باشد و همچنین آپ‌تایم بسیار بالایی داشته باشد. مسئله اصلی در خرید هاست سئو، این است که تاثیر هاست در سئو را نمی‌توان نادیده گرفت و قبل از شروع طراحی و سئو کردن سایت، باید روی خرید هاست سئو شده تمرکز کرد تا بهترین هاست برای سئو سایت تهیه شود.
سرعت سایت به صورت مستقیم بر سئو سایت تاثیر می‌گذارد و از طرفی، سرعت سایت نیز به سرعت هاست بستگی دارد. در نتیجه هاست پرسرعت می‌تواند سرعت سایت شما را تضمین نموده و سئو سایت را افزایش دهد. پس اگر قصد خرید هاست سئو را دارید، به این نکته بسیار توجه کنید که هاست مورد نظر سرعت بسیار بالایی داشته باشد.
یکی دیگر از موارد تاثیر هاست در سئو ، امنیت آن است . مسلما کسی که قصد سئو کردن سایت خود را دارد، دوست ندارد سایتش هک شود بنابراین امنیت بالا نیز از مواردی است که تاثیر مستقیمی در سئو سایت دارد به خصوص این که گوگل سایت های امن تر را بیشتر دوست دارد و آن ها را در رتبه های بالاتری در صفحات نتایج جستجو قرار می‌دهد. پس سعی در تهیه هاستی داشته باشید که امنیت آن تضمین شده باشد .
آپ‌تایم بالا نیز یکی از مهم ترین فاکتورها در خرید هاست سئو شده است. آپ‌تایم زمان متوسط آنلاین بودن سرور و در نتیجه بالا بودن سایت است. آپتایم بالا به این علت حائز اهمیت است که اگر ربات های گوگل به سایت شما سر بزنند و سایت شما در دسترس نباشد، دست خالی برمی‌گردند و اگر این مسئله چندین بار تکرار شود، سئو سایت شما به شدت افت خواهد کرد .
آخرین مورد مهم در تهیه هاست مخصوص سئو ، پشتیبانی ۲۴ ساعته هاست است . هاست سئو شده پشتیبانی سریعی دارد به طوری که کسی که هاست را خریداری کرده است اگر با مشکلی مواجه شد ، به سرعت مشکل به وجود آمده توسط پشتیبانان شرکت هاستینگ مرتفع شود و هاست به وضعیت عادی خود بازگردد. 
به طور کلی باید گفت که تاثیر هاست در سئو بسیار زیاد است و نباید از آن غافل شد. در صورتی که قصد سئو کردن سایتی را دارید ، قدم اول را محکم بردارید و در خرید هاست دقت زیادی را به خرج دهید .

منبع : https://serverhama.com/%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%B3%D8%A6%D9%88/ 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۷:۳۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)