merka merka .

merka

ویژگی های دستگاه فراری دهنده موش و مار

می توانید انتظار دیدن موش داشته باشید. با دیدن یک موش تصور نکنید که او تنهاست. مطمئن باشید شما با تعداد زیادی موش روبه رو هستید.
یکی دیگر از موجوداتی که ممکن است در فضای باز آن را مشاهده کنید، مار است. معمولا مار در اطراف زمین های کشاورزی، باغ ها و ... وجود دارد. مارها انواع مختلفی دارند که نوع سمی آنها بسیار خطرناک است. با این وجود، افراد با دیدن یک مار وحشت می کنند.
روش های دور کردن موش و مار
برای فراری دادن موش و مار از روش های مختلفی می توان استفاده کرد. یکی از این روش ها، استفاده از دستگاه فراری دهنده موش و مار است. این دستگاه بسیار مقاوم است و می تواند فضای زیادی را پوشش دهد. دستگاه فراری دهنده موش و مار مدل Z997 تنها دستگاه دور کننده موش و مار به صورت همزمان در فضاهای باز می باشد که علاوه بر فضای زیادی که پوشش می دهد بسیار کارا، سبک و مقاوم است. این دستگاه با تولید ارتعاشاتی خاص در خاک باعث دور شدن موش و مار می شود و از آنجایی که مار سیستم شنوائی ندارد و با استفاده از حس گرهایی که در فک پائینی خود دارد می تواند کوچکترین لرزه ها و صداها را حس کند می تواند لرزه های دستگاه فراری دهنده موش و مار z997 را نیز حس کند، این لرزه ها باعث ترساندن این حیوان ها شده و آن ها را از محل زندگی و تغذیه شان دور می کند.
ویژگی های دستگاه فراری دهنده موش و مار
پوشش خارجی دستگاه فراری دهنده موش و مار z977 ازنوعی آلیاژ خاص بوده که دستگاه را مقاوم تر می سازد این دستگاه کاملا ضد آب بوده و نسبت به رطوبت و املاح موجود در خاک مقاوم است.
محل استفاده از دستگاه فراری دهنده موش و مار
عموما دستگاه فراری دهنده موش و مار را در باغ ها، گلخانه ها، مزارع، حیاط ها و باغچه ها و یا مکان هایی که دسترسی به برق ندارند استفاده می کنند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۱۵:۲۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)